Szkolenia

1. Prelekcje i wykłady podczas prestiżowych wydarzeń dla branży beauty

Pozwól uczestnikom wydarzenia, które organizujesz spotkać się z osobą, która mówi ich jezykiem, zna ich problemy i potrafi ułatwić im pracę. Właściciele salonów urody, fryzjerskich i SPA nazywają mnie aniołem biznesu beauty. Każdego dnia bywam w salonach w Polsce i za granicą dlatego znam największe tajemnice sukcesów w branży beauty i błędy, których należy unikać. Prowadzę prelekcje z zakresu kreowania marki, utożsamiania z nią, budowania zespołów, marketingu i e - marketingu, efektywnej sprzedaży, właściwej komunikacji z klientem, pozyskiwania nowych klientów, budowania ich lojalności oraz nowoczesnych narzędzi, które ułatwiają pracę.

 

2. Jak zwiększać zyski i tworzyć najlepszy zespół w branży beauty

Szkolenie zamknięte dla właścicieli salonów urody SPA i fryzjerskich oraz  ich zespółow,
czas trwania: 5 h z przerwą, miejsce: Twój salon urody.

Po takim szkoleniu właściciel wie, jak odpowiednio zarządzać pracą zespołu nastawioną na rozwój i zwiększanie zysków, Twój zespoł pracuje efektywniej  i generuje zyski ze sprzedaży dodatkowej. Podczas szkoleń wprowadzamy standardy zachowań, perfekcyjnej obsługi i komunikacji z klientem. Wychwytujemy błędy, które zwalniają rozwój Twojego biznesu. Uczymy się tworzenia właściwej atmosfery i budowania najlepszego zespołu w branży beauty. Poznajemy tajemnice budowania lojalności i zwiększania zysków ze sprzedaży poprzez koncentrowanie się na kliencie. Inspirujemy do działań, które wzmocnią pozycję Twojego salonu na lokalnej mapie oraz sprawią, że konkurencja stanie się nieistotna. Szkolenia beautyheaven to również integracja i doskonalenia umiejętności interpersonalnych Twojego zespołu, tworzenie właściwej atmosfery, sprzyjajacej rozwojowi Twojego biznesu.

 

3. Indywidualne szkolenia dla  właścicieli i managementu salonu urody

To ulubione szkolenia dla  specjalistów branży beauty, którzy chcą poprawić błędy najczęściej popełniane w zarządzaniu. Spotkania z managerem branży beauty dotyczące zarządzania, marketingu, budowania zespołu, pozyskiwania nowych klientów, budowania ich lojalności, rozwoju Twojego biznesu. Od tej pory o wiele łatwiej będzie Ci zarządzać pracą Twojego zespołu. Dowiesz się jak zbudować dream team, którego nie trzeba motywować pieniedzmi,  który pieniędzmi się wynagradza, z którym osiąga się sukcesy.

 

4. On the job training - anioł biznesu beauty w Twoim salonie

Te szkolenia wybierają osoby, które potrzebują wsparcia w poprawie jakości obsługi klienta nastawionej na zwiększanie zysków ze sprzedaży usług i produktów. Szkolenie na stanowisku pracy. Jestem obecna w czasie Twojego dnia pracy. Obserwuję bezpośredni kontakt z klientem, czy pracownikami, zwracam uwagę na podstawowe błędy, stwarzam możliwość ich bezpośredniej poprawy. Pokazuję, jak zwiększać zyski podczas odbierania telefonu, zakańczania wizyty, rozmowy z klientem. Uczę Was generowania sprzedaży i odpowiedniego zarządzania salonem. 

 

5. Recepcja, która zwiększy Twoje zyski

Szkolenie kierowane do firm, które pragną ulepszyć kontakt z klientem nastawiony na efekty i generowanie zysków ze sprzedaży. Podczas szkolenia uczę osoby odpowiedzialne za kontakt z klientem właściwego zbierania informcji o nim, segmentacji, wykorzystywania nowoczesnych narzędzi i form marketingu do budowania lojalności,  pozyskiwania nowych klientów i własciwego informowania ich o usługach i produktach w Twojej firmie. Dowiesz się jak napisać skuteczny SMS, e - mail, ofertę, informację o promocji. Poznasz kluczowe momenty kontaktu z klientem i dowiesz się, jak je wykorzystać w swojej prracy. Jeżeli jeszcze nie masz recepcji w swoim salonie, powiem Ci  na co zwrócić uwagę podczas jej organizacji, jakie osoby zatrudniać na stanowisko, jak i kogo szukać, by rozwijać swój biznes.

 

6. Let's start! Otwieramy salon.

To szkolenie, pozwoli Ci rozpocząć przygodę w branży beauty z pominięciem podstawowych błędów, jakie popełnia się na samym początku. Znam największe tajemnice sukcesów w tej branży i błędy, których musisz unikać. Powiem Ci od czego trzeba zacząć, na co zwrócić uwagę, jak zatrudniać, jak budować markę, jak zwiększać zyski, jak przygotować wielkie otwarcie, jak nie tracić czasu i pieniędzy. Pozwól sobie już na starcie spotkać się z praktykiem, który przybliży Cię do sukcesu.

 

Chcesz otrzymać ofertę na szkolenia beautyheaven?
Zadzwoń do mnie lub napisz e-mail i dowiedz się wiecej.

 

Opinie: 12


Beata Jaskowska, właścicielka Beauty Secret Spa, Northampton, Anglia

Szkolenie z Małgosią było przełomem w moim biznesie. Minęło zaledwie 2 miesiące, a salon zyskał grono nowych, zadowolonych klientów. Szkolenie mega profesjonalne polecam wszystkim, którzy prowadzą biznes w branży beauty. Małgosia jest osobą z ogromną wiedzą i doświadczeniem. Zaraża swoim optymizmem i charyzmą. Zdecydowałam się również na program beautymenago i już nie wyobrażam sobie pracy bez niego. Żegnaj papierowy kalendarzu. Witaj beautymenago!


Natalia Łozicka, właścicielka Instytutu Piękna Diamond, Jedlnia Letnisko, Polska

Szkolenia w branży Beauty rządzą się trochę swoimi prawami. Nie zawsze jest szkielet którego trzeba się trzymać. Nie zawsze określone zasady zadziałaja w danym miejscu. Rola szkoleniowca polega na tym, aby dobrze zapoznać się z problemem i indywidualnie znaleźć rozwiązanie. Nie każdy potrafi sobie z Tym poradzić. W trakcie szkoleń z Gosią i pracownicy i ja zmierzylismy się z ogromnymi emocjami. Była radość i łzy. Świadomość miejsca, w którym się pracuje została przedstawiona w taki sposób, że motywacja do pracy i pędu do przodu wzrosła o 100%. Małgosia to szkoleniowiec, który słucha przed wszystkim. Potrafi znaleźć rozwiązanie każdej sytuacji. Doradzi podpowie kiedy potrzebujemy. Ja osobiście do wielu rad i pomysłów nie byłam przekonana. Bardzo szybko to zweryfikowałam i wróciłam do jej słów i rad. W ciągu kolejnych tygodni przekonałam się jak bardzo ma rację w wielu kwestiach, do których nie przywiązywałam uwagi. Spotkanie takiej osoby na swojej zawodowej drodze to klucz do sukcesu.


Agnieszka Rębis, właścielka Sandra SPA, Radom, Polska

Czy istnieje szkoleniowiec idealny w branży Beauty ? Tak, ja takiego poznałam - Małgorzata Ziewiecka. Dziękuję! Najlepsze szkolenie w moim życiu ! A miałam ich wiele. Polecam bardzo każdemu kto pracuje w naszym pięknym zawodzie.
100 % zadowolenia i satysfakcji gwarantowane.


Anna Piwnik, MADAM Atelier fryzjersko-kosmetyczne Anna Piwnik, Lipsko

Małgosia przygotowuje personel i zdradza tajniki, jak zaplanować czas wizyty w naszym salonie, by klient mógł być zadowolony z naszej usługi. Naszym celem jest pozyskiwanie nowych klientów, a największa satysfakcją jest ich powracanie. Moim najlepszym wyborem przed otwarciem salonu był kontakt z Małgosią . Jej profesjonalizm, subiektywny i indywidualny pomysł do każdego klienta, podnosi wiarę w siebie w 100%. 😊 dziękuję 😊


Ewa Kornata, Beauty Pub, Londyn, Wielka Brytania

Zacznę od tego ze ciężko napisać, co się czuło/opinię na temat Pani prelekcji, bo czasem odczucia trudno opisać. Na Facebooku napisała Pani, że przed wystąpieniem miała Pani motylki w brzuchu i muszę przyznać, że u mnie się one pojawiły podczas Pani wystąpienia. Sam ton Pani głosu sprawił ze człowiek sobie myśli "kurde kupiłabym wszystko co Pani zaproponuje :) " Dużo cennych uwag wyniosłam i słuchałam wystąpienia z należytą uwagą. Poświęciła Pani czas na odpowiedź na każde pytanie, czego nie można było powiedzieć o pierwszej prelekcji, w której Pani X miała na tyle ograniczony czas, ponieważ chciała pojechać zwiedzać Stonehenge, że zbyła pytanie jednej z uczestniczek kursu. Wracając do tematu: podczas wystąpienia miało się wrażenie, że jest to przyjacielskie spotkanie z "Ciocią dobra rada," jak również widać było że Pani praca to Pani pasja i gdyby był czas to opowiadałaby Pani bez końca :) 

Przejdę do zakończenia :) Po prelekcji człowiek miał ochotę pędzić do swojej pracy i wdrażać wszystkie wskazówki, ja dostałam napewno dużą dawkę energii i po skończeniu prelekcji czułam podniecenie na samą myśl, co zmienię w sobie i u siebie w pracy. Dziękuje, to było naprawdę wartościowe szkolenie dzięki Pani.


Aleksandra Mzyk, Wielka Brytania

Uczestniczyłam w Pani  styczniowym szkoleniu w Bournemouth. To była najlepsza część na całym szkoleniu. Pełen profesjonalizm, przygotowanie, prowadzenie, mega ilośc niesamowitych informacji płynnie przechodzacych od customer service przez HR i management aż do marketingu i upsellingu. Do tego przykłady z życia wziete. Nie wiem czy zauwazyła Pani ale uczestnicy siedzieli cicho bo... słuchali a raczej chłoneli wiedze :) Obserwuje pare osób, które zajmują sie szkoleniami z zakresu beauty oraz zarządzaniem salonami, ale Pani potrafi przekazac tą wiece w sposób bardzo łatwy, czytelny, zrozumiały, ze spokojną energią - a to rzadkość,  tak trzymać. Zdecydowanie chcę więcej :) Mam nadzieję,że pojawi sie Pani na kolejnym szkoleniu.


Magdalena Jurkowska, Beauty & Hair Salon Magdalena, Oxford, Anglia

Brałam udział w szkoleniu: Buduj lojalność klienta w branży beauty, które odbyło się w Bournemouth i chciałabym podzielić się z Panią moja opinią na temat wykładu. Po pierwsze, DZIEKUJE! DZIEKUJE! DZIEKUJE! Wykład był niesamowity. Czułam sie jak zahipnotyzowania. Jakbym na sali była obecna tylko ja i Pani. Otrzymałam odpowiedzi na wszystkie nurtujące mnie pytania, mimo ze ich nie wypowiedziałam na głos. Rewelacja! Dostałam przysłowiowego "kopa" i juz po powrocie do domu wzięłam kartkę i spisałam wszystko to co chce i musze zmienić w moim salonie. Dziękuje raz jeszcze i serdecznie pozdrawiam


Dominika Szeszycka, studentka Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu

Szczerze powiedziawszy gdy szłam na ten wykład to myślałam że się porządnie w końcu wyśpię . Nie powiem … jestem mega mega zaskoczona, że wykład był tak interesujący i inspirujący. To spotkanie pokazało mi jak ważne jest doświadczenie które teraz zbieram i jak cenne jest dla przyszłych pracodawców. Pani Małgorzata zainspirowała mnie do podejmowania wyzwań i nie zniechęcania się tak szybko. Trzeba ryzykować aby osiągnąć sukces. Pokazała mi jak przyszłościowa i rozwojowa jest to gałąź turystyki gdyż do tej pory nie postrzegałam tego w takich kategoriach. Wykład ten nakreślił mi pewną ścieżkę do realizowania się w moim przyszłym zawodzie. Jeszcze raz Dziękuję Pani Małgorzato. Czekam na więcej 


Ada Kazimierczak, studentka Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu

Jest wiele ciekawych opcji na to by piątkowy wieczór spędzić ze znajomymi na przykład w pubie lub klubie. Osobiście nie żałuję ani minuty spędzonej na sali, słuchając przez dwie godzinki wykładu poprowadzonego przez Panią Małgorzatę. 😉 Dzięki temu spotkaniu dowiedziałam się jak prawidłowo kreować wizerunek branży SPA&Welness, jakie błędy najczęściej popełniane są w salonach beauty oraz na co zwrócić szczególną uwagę przy zakładaniu swojej marki. Najbardziej zapamiętałam kwestię jak ważne jest by na samym początku biznesu mieć przy sobie lojalny i zgrany zespół ludzi, którzy stworzą niezwykłą atmosferę dla klientów. 
Nie sądziłam również, że statystyki dotyczące zysków w tej branży mogą być tak wysokie - jeśli oczywiście podąża się za wskazówkami tak doświadczonych specjalistów jak Pani Małgorzata, która z wielkim zaangażowaniem opowiadała i dzieliła się z nami swoją pasją. Dziękuję za ogrom inspiracji i motywacji do działania oraz realizacji swoich marzeń.


Agnieszka Bujnowska, Studio Piękna Agnieszki Bujnowskiej, Legionowo, Polska

Małgosiu, szkolenie z Tobą sprawiło, że mój zespół poczuł się drużyną, która musi się wspierać. Poznaliśmy swoje mocne strony, a przede wszystkim słabe. Dzięki temu wiemy, co musimy poprawić. Tak nas mocno zmotywowałaś, że od razu wzięliśmy się do roboty. Minęło pół roku od szkolenia i widać jak miarodajne są jego efekty. Zaczęliśmy także używać programu beautymenago. Dla nas to niesamowite ułatwienie pracy. Klienci mówią, że nie tylko my się rozwijamy, ale i technologia u nas. Dziękujemy


Małgosia Szyszka, Natcare Cosmetics - Arkana UK, Slough, Anglia

Szkolenie z zakresu: jak tworzyć najlepszy zespol w branży beauty na najwyższym poziomie. Pelen profesjonalizm ze strony Malgosi! Wyjatkowość szkoleń z Malgosią polega na bardzo dobrej znajomości specyfiki, zarówno prowadzenia, jaki i pracy w beauty salonie. W moim przypadku przysłowiowy apetyt rośnie w miarę jedzenia i na pewno będę korzystać z uslug Malgosi:)


Luiza Matyjaszkiewicz, właściciel Salonu Stylizacji Luiza EM, Radom, Polska

Zespół moich specjalistów uczestniczył w takim szkoleniu i powiem szczerze: Małgosia to chodzący wulkan energii i wiedzy z profesjonalnym podejściem do każdego z osobna, jak i do całego teamu. Jest osobą niezwykle charyzmatyczną, przyciągającą jak magnez, której słucha się z wielkim skupieniem i ciekawością. Pomimo, iż szkolenie w moim salonie było we wrześniu 2016r do dnia dzisiejszego mamy świetny kontakt ze sobą. Zawsze mogę na Nia liczyć, służy poradą, czy analizą problemu i zawsze znajdzie rozwiązanie. Tak więc .....szkolenia Małgosi polecam w 100%